Ini ialah servis penghantaran SMS secara pukal . Anda hanya boleh hantar 30 SMS sehari kepada nombor yang tiada dalam contact anda atau anda akan DIBANNED!

Menggunakan servis saya ini , anda boleh hantar seberapa banyak SMS yang anda mahu .

And boleh gunakan senarai nombor yang ada dalam list saya atau anda boleh gunakan senarai nombor anda sendiri .

Dibawah ialah perinciannya :

1. HANTAR WHATSAPP DENGAN GUNAKAN SENARAI CONTACT SAYA
- 1 SMS saya caj RM0.15 (15 sen)

2. HANTAR WHATSAPP DENGAN GUNAKAN SENARAI CONTACT ANDA
- 1 SMS saya caj RM0.12 (12 sen)

PANDUAN pada yang menggunakan servis SMS Blaster ini .

1. Tidak perlu tulis panjang kerana perkataan yang boleh digunakan dalam SMS ialah terhad .

2. Yang penting anda ada Blog , Website , Facebook atau FB Page yang akan jadi JUMP PAGE anda .

3. Pastikan Blog , Website , Facebook atau FB Page SANGAT MENARIK supaya pembaca lekat dan terus membaca isi kandungan atau servis yang anda tawarkan .

4. Contoh iklan dalam SMS :

"Anda mahu hantar SMS kepada pelanggan anda tapi tiada contact list yang sesuai ? Sila layari  > http://servis2016.blogspot.my/ <

sila klik pada gambar untuk paparan yang lebih besar

5. Blog , Website , Facebook atau FB Page yang akan jadi ALAT untuk anda menjalankan promosi bisnes anda , SMS hanya alat sambungan supaya pelanggan tahu arah ke  mana mahu dituju!

TERBARU!!!!

Premium pakej

> Pakej 1 - Hantar 600 SMS dan bayar hanya RM80 menggunakan list saya mengikut niche .

> Pakej 3 - Hantar 1,000 SMS dan bayar hanya RM99 menggunakan  list saya mengikut niche .

> Pakej 2 - Hantar 1,500 SMS dan bayar hanya RM135  list saya mengikut niche .

> Pakej 4 - Hantar 2,000 SMS dan bayar hanya RM179  list saya mengikut niche .

> Pakej 5 - Hantar 5,000 SMS dan bayar hanya RM395  list saya mengikut niche .





 

 
>